Tröttsamt

Idag har jag gjort alltför lite av det jag borde ha gjort dvs inget alls.. Borde ha skrivit PA men det har jag inte gjort utan jag började dagen med att fara å luncha med Salle, sen for jag hem vid fyra och gjorde absolut ingenting till typ 18,00 å då for jag å tanka å sen var jag med elin till 22,00 å då for jag å drog nån ragg och sen hemgång.. Nu har jag suttit och rullat tummarna i en massa dyrbara timmar och det gör ju inte precis livet mindre stressigt..
Skulle behöva något avstressande i form av typ en skogsmus eller nått men vad gör man?

Elins inflyttningsfest på lördag.. Ska bli kul med en massa folk och så.. Kommer alla vi har bjudit blir det en JÄVLA massa folk i elins 1:A.. HAHA.. Undrar var alla ska få plats.. men det går säkert.. hehe.. Hoppas det är nå roligt folk ute sen så det blir treeeevligt..

Ska göra ett nytt försök med pluggandet nu.. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback